Ποια τα δέκα χειρότερα PIN για κάρτες


χειρότερα κάρτες δέκα PIN Στους δέκα χειρότερους αριθμούς PIN για κάρτες, καθώς είναι πιο εύκολο να τους σπάσουν, κατέληξε μετά από νέα μελέτη η DataGenetics.
Σύμφωνα με το περιοδικό ΤΙΜΕ, κάθε χρόνο περίπου γίνονται στόχος χάκερ οι χρεωστικές κάρτες του 7% των Αμερικανών, ενώ το 10% έχουν πέσει θύματα απάτης με πιστωτικές, με αποτέλεσμα να “χάνονται” περισσότερα από 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ένα από τα “σωσίβια” ανάμεσα στους επίδοξους κλέφτες και του τραπεζικού λογαριασμού είναι τέσσερις μικροί αριθμοί, το γνωστό PIN.
Επιλέγοντας αυτούς τους αριθμούς είναι υψίστης σημασίας για την προστασία των λογαριασμών, ωστόσο αυτό ανατρέπεται, καθώς πολλοί είναι εκείνοι που χρησιμοποιούν κοινότυπους κωδικούς που τους καθιστούν εύκολα θύματα για τους χάκερ.
Μία νέα μελέτη της DataGenetics αποδεικνύει ότι οι κλέφτες χρεωστικών και πιστωτικών καρτών είναι ικανοί να μαντεύουν με ποσοστό επιτυχίας άνω του 25% το ΡΙΝ από τις κλεμμένες κάρτες μέσα σε 20 προσπάθειες.
Και γιατί είναι τόσο εύκολο να “σπάσουν” τον κωδικό ασφαλείας με 20 μαντεψιές σε 10.000 πιθανούς συνδυασμούς;
Για να απαντήσουν σε αυτό το ερώτημα, οι ερευνητές “χτένισαν” το διαδίκτυο για αριθμούς λογαριασμών και ΡΙΝ που έχουν εκτεθεί σε παραβιάσεις και μελέτησαν τους αριθμούς που ο κόσμος επιλέγει περισσότερο για κωδικούς ασφαλείας.
Όπως προέκυψε, πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν συνδυασμούς όπως “1234″ ή “1111″ για PIN, τα οποία, αν και μπορούν εύκολα να απομνημονευθούν, το ίδιο εύκολα παραβιάζονται.
Αλλες δημοφιλείς επιλογές για ΡΙΝ είναι η χρονολογία γέννησης ή χρονολογίες που έχουν γίνει διάσημες από κινηματογραφικές ταινίες, όπως το “2012″.
Οι δέκα πιο δημοφιλείς αριθμοί PIN
1. 1234
2. 1111
3. 0000
4. 1212
5. 7777
6. 1004
7. 2000
8. 4444
9. 2222
10. 6969
Η μελέτη επισημαίνει ότι τα καλύτερα ΡΙΝ είναι τυχαίοι αριθμοί που δεν έχουν κάποια σημειολογική αναφορά για τον κάτοχο του λογαριασμού.
Για του λόγου το αληθές, η DataGenetics ανακάλυψε ότι το ΡΙΝ που έχει χρησιμοποιηθεί ελάχιστες φορές είναι το “8068″, αν και ο αριθμός των κατόχων που χρησιμοποίησε αυτόν τον αριθμό μπορεί να αυξηθεί σημαντικά από τη στιγμή της δημοσίευσης της μελέτης αυτής.

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι