Έξαλλος ο Αντώνης Ρέμος "Δεν ανέχομαι τις π@π@ριές!"

Για την πρόσφατη αγωγή που κατέθεσε εναντίον εφημερίδας μίλησε ο γνωστός τραγουδιστής Αντώνης Ρέμος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Esquire. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο τραγουδιστής: «Συμφωνώ ότι κάποιοι στον χώρο επιδιώκουν αυτήν την τριβή, αυτού του είδους τη δημοσιότητα. Εγώ δεν είμαι από αυτούς. Και επειδή δεν δίνω δικαίωμα, ο Τύπος αναπαράγει κάτι βλακείες. Βλακείες όμως, παπαριές! Γιατί, δηλαδή, πρέπει να ασχολούμαστε με την παπαριά, να πουλάμε παπαριά; Προσωπικά, νομίζω ότι η παπαριά δεν πουλάει ή, τουλάχιστον, δεν πουλάει πια. Ο κόσμος έχει αγανακτήσει. Και το χειρότερο είναι ότι δημιουργείται η λανθασμένη εντύπωση ότι εμείς οι ίδιοι το τροφοδοτούμε όλο αυτό. Δεν είναι αλήθεια όμως!». Στη συνέχεια, ο κ. Ρέμος τόνισε: «Υπάρχουν και οι γραφικοί, που θα σου απαντήσουν: “Εγώ που όντως δεν δίνω δικαίωμα διατηρώ μια χαρά την ιδιωτική μου ζωή”. Συγγνώμη, ρε μαλάκα, ποιος ασχολείται μαζί σου; Κανείς. Και ούτε πρόκειται, δώσεις δεν σώσεις δικαίωμα. Προφανώς και η δημοσιότητα είναι μέρος του παιχνιδιού. Και ψώνιο, αν θες. Η παπαριά, όμως, δεν είναι. Την ανέχομαι μέχρι το σημείο που δεν γίνεται χυδαία και έχω αποφασίσει στο εξής να παίρνω τα μέτρα μου». Τέλος, ο τραγουδιστής είπε: «Ήδη, τώρα τελευταία έγινε μια χοντράδα και έστειλα αγωγή. Πρώτη φορά στη ζωή μου μπήκα σε τέτοια διαδικασία, γιατί έχω μπουχτίσει και δεν ξέρω τί άλλο να κάνω. Δεν γίνεται να ξεφτιλιζόμαστε έτσι, απλά δεν γίνεται. Ή θα πρέπει να πάρω ένα μαχαίρι και να κάνω τον σαμουράι και να κόβω κεφάλια, ή να πάω με τον νόμο»

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι