H Κelly Brook αποχωρίστηκε το πάνω μέρος του μπικίνι της!


Το topless οποιασδήποτε celebrity θα ήταν αδύνατο να μείνει απαρατήρητο, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μια από τις πιο χυμώδεις παρουσίες της showbiz, την Κelly Brook. Η Kelly Brook βρέθηκε στην παραλία του Μεξικού Tulum το μεσημέρι της Κυριακής (16/06) και, πιθανότατα, είχε βάλει δύο στοιχήματα με τον εαυτό της. Πρώτον, να πετύχει ομοιόμορφο μαύρισμα και δεύτερον να τραβήξει όλα τα βλέμματα πάνω της. Για το πρώτο, δεν είμαστε και σίγουροι.


Αφού λοιπόν έκανε μια βουτιά, το 33χρονο μοντέλο δε δίστασε να απολαύσει για λίγο γυμνόστηθο τον καυτό ήλιο της παραλίας του Μεξικού αλλά και την σκιά μιας αιώρας, προσφέροντας άπλετη θέα στους λουόμενους και στους παπαράτσι που απαθανάτισαν τη στιγμή.





Πάντως η Κelly έχει τονίσει πολλάκις σε συνεντεύξεις της ότι δεν ντρέπεται καθόλου για τις πλούσιες καμπύλες της, το αντίθετο μάλιστα. Ατάκες του τύπου "Όσο πιο πολλές καμπύλες έχω τόσο πιο πολύ ευτυχισμένη είμαι", "Μου αρέσει το στήθος μου, τα οπίσθιά μου, τα πάντα", "...προτιμώ να τρώω και να έχω στήθος και λίγη κοιλιά, παρά να είμαι skinny, με ελάχιστο στήθος, καθόλου κοιλιά και δυστυχισμένη", είναι τόσο ενδεικτικές, όσο και οι παραπάνω φωτογραφίες.



Kelly Brook and Danny Cipriani in Mykonos από AceVideos

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι