Κινέζα πούλησε τα 4 από τα 6 παιδιά της για 1253 ευρώ



Μέσα σε μια εφταετία, μια τυφλή Κινέζα πούλησε τέσσερα από τα έξι παιδιά της για 10.000 γουάν (1253 ευρώ) γιατί όπως λέει ο σύζυγός της... δεν είχε σταθερή δουλειά και δεν μπορούσε να θρέψει την οικογένεια.

Η Du Xiurong από την νοτιοδυτική επαρχία Σιτσουάν της Κίνας, παραδέχεται ότι μεταξύ 2005-2012 πούλησε τέσσερα από τα παιδιά της, τρία κορίτσια και ένα αγόρι, όταν ήταν ακόμη νεογέννητα. Έχει κρατήσει μόνο τα μεγαλύτερα παιδιά της (έναν γιο και μαι κόρη), όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ της, η Daily Mail.

«Δεν έχω άλλη επιλογή. Αν δεν ήμουν τυφλή, δεν θα ήμουν αναγκασμένη να το κάνω αυτό. Δεν πουλάω τα παιδιά, απλώς τα δίνω. Σε αντάλλαγμα χρεώνω λίγο τα ζευγάρια για τα έξοδα της εγκυμοσύνης μου. Τα αγαπώ τα παιδιά. Αν ήμουν ικανή, σίγουρα θα τα ανέθρεφα. Πραγματικά δεν μπορώ να τα συντηρήσω. Τους βρίσκω καλές οικογένειες για να τα υιοθετήσουν».

Η Κινέζα υποστηρίζει ότι δεν έχει κάνει κάτι κακό. «Δίνω τα παιδιά σε οικογένειες που δεν μπορούν να αποκτήσουν δικά τους. Ήθελαν παιδιά και εγώ τους βοήθησα. Οι πλούσιοι ξοδεύουν χρήματα για το γάμο της κόρης τους. Οι άνθρωποι της μεσαίας τάξης κερδίζουν χρήματα για τον γάμο της κόρης τους και οι φτωχοί πουλούν τους γιους και τις κόρες τους».

Τον Ιανουάριο, η γυναίκα είχε συλληφθεί, αλλά αφέθηκε σύντομα ελεύθερη εξαιτίας της αναπηρίας της.

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι