Ο πατέρας της χρονιάς…

«Ο πεντάχρονος γιος μου θέλει να φοράει φορέματα. Δεν θέλησα να τον πείσω να μην φοράει φορέματα και φούστες», δήλωσε στο γερμανικό περιοδικό «EMMA» ο Γερμανός Nils Pickert, προσθέτοντας: «Επειδή δεν μπορούσε να βρει φίλους στο Βερολίνο με αυτήν τη συμπεριφορά -και μετά από αρκετή σκέψη- είχα μόνο μια επιλογή: να δυναμώσω για το γιο μου και να φορέσω και εγώ φούστες!».

Αρχικά ο γιος του Pickert δίσταζε να φορέσει φορέματα δημόσια, φοβούμενος ότι θα αντιμετωπίσει απόρριψη από τους συμμαθητές του στο νηπιαγωγείο, γράφει το Gawker.

perierga.gr - Ο "πατέρας της χρονιάς"...

Όλα, όμως, άλλαξαν όταν ο πατέρας του μια μέρα αποφάσισε να βγει ντυμένος με γυναικεία ρούχα, προκαλώντας τόσο μεγάλη έκπληξη σε μια κάτοικο της περιοχής… που έπεσε με τα μούτρα πάνω σε ένα φανάρι! «Ο γιος μου ξεκαρδίστηκε στα γέλια», λέει ο Pickert, «και την επόμενη μέρα έβγαλε από τη ντουλάπα ένα φόρεμα. Στην αρχή το φορούσε μόνο τα Σαββατοκύριακα. Μετά το έβαλε και στο νηπιαγωγείο. Ναι, είμαι από αυτούς τους πατεράδες που προσπαθούν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους με τις αρχές της ισότητας. Δεν είμαι από τους ψευτο-διανοούμενους που μιλάνε για ισότητα και δικαιοσύνη και μόλις γεννιέται το παιδί τους γυρνάνε στην ασφάλεια και στα κλισέ των φύλων»!

lifo.gr

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι