Είναι ο ένας πανευρωπαϊκός αριθμός για την άμεση δράση της αστυνομίας, για την πυροσβεστική και τις πρώτες βοήθειες σε όλα τα κράτη-μέλη και όλες τις γλώσσες, δωρεάν, 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, από όλα τα σταθερά και κινητά τηλέφωνα. Δεν αντικαθιστά τους κλασσικούς αριθμούς έκτακτης ανάγκης όπως το "100", αλλά τους συμπληρώνει.
Το 112 είναι ο επίσημος ευρωπαϊκός αριθμός έκτακτης ανάγκης από τον Φεβρουάριο του 2009, όμως σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει μόνο ο ένας στους τέσσερις Ευρωπαίους γνωρίζει την ύπαρξή του αν και στο περυσινό τηλεπικοινωνιακό νομοθετικό πακέτο, το ΕΚ εισήγαγε ειδική πρόνοια για την αύξηση της παρουσίας του. Μεταξύ άλλων τρόπων διάδοσης της ύπαρξης και χρησιμότητας του 112, η 11η Φεβρουαρίου ορίσθηκε ως η πανευρωπαϊκή "ημέρα του 112" για τον απλό λόγο ότι είναι η… 11-2.
Μάλιστα, η επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή αναζητά και συζητά λύσεις για τα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, τα οποία εστιάζονται κυρίως στα προβλήματα χρηματοδότησης της υπηρεσίας, την πρόταση πιο ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού καθώς και την ποιότητα της υπηρεσίας. Ο χρόνος απόκρισης στις κλήσεις, η απόκριση σε χρήστες που μιλούν άλλη γλώσσα από εκείνη της χώρας στην οποία γίνεται η κλήση, όπως και ο εντοπισμός του χρήστη είναι παράμετροι οι οποίες επίσης αξιολογούνται από την επιτροπή.
Το 112 είναι ο επίσημος ευρωπαϊκός αριθμός έκτακτης ανάγκης από τον Φεβρουάριο του 2009, όμως σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει μόνο ο ένας στους τέσσερις Ευρωπαίους γνωρίζει την ύπαρξή του αν και στο περυσινό τηλεπικοινωνιακό νομοθετικό πακέτο, το ΕΚ εισήγαγε ειδική πρόνοια για την αύξηση της παρουσίας του. Μεταξύ άλλων τρόπων διάδοσης της ύπαρξης και χρησιμότητας του 112, η 11η Φεβρουαρίου ορίσθηκε ως η πανευρωπαϊκή "ημέρα του 112" για τον απλό λόγο ότι είναι η… 11-2.
Μάλιστα, η επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή αναζητά και συζητά λύσεις για τα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, τα οποία εστιάζονται κυρίως στα προβλήματα χρηματοδότησης της υπηρεσίας, την πρόταση πιο ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού καθώς και την ποιότητα της υπηρεσίας. Ο χρόνος απόκρισης στις κλήσεις, η απόκριση σε χρήστες που μιλούν άλλη γλώσσα από εκείνη της χώρας στην οποία γίνεται η κλήση, όπως και ο εντοπισμός του χρήστη είναι παράμετροι οι οποίες επίσης αξιολογούνται από την επιτροπή.
0 σχόλια