
Η οικονομική κρίση ανάγκασε μεγάλους οίκους να εγκαταλείψουν την ελιτίστικη συμπεριφορά τους και να βάλουν νερό στο κρασί τους. Για παράδειγμα ο γαλλικός οίκος Λανβέν άρχισε από τον περασμένο μήνα συνεργασία με τη γνωστή σουηδική αλυσίδα καταστημάτων H&M πουλώντας ρούχα του κάτω από 100 ευρώ ? ρούχα που κοστίζουν συνήθως πέντε φορές περισσότερο.
Το παράδειγμα του Λανβέν ακολούθησε και η Σόνια Ρικιέλ αλλά και ο Καρλ Λάγκερφελντ, ο οποίος έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια να εφαρμόζει την ιδέα. Το 2004 σχεδίασε μια σειρά από 30 μοντέλα για το H&M και φέτος το ξαναδοκιμάζει.
Τελευταίος που ενέδωσε στη νέα τάση είναι ο Ζαν Πολ Γκοτιέ, ο οποίος παράλληλα με την κολεξιόν του για το καλοκαίρι του 2011, παρουσίασε και μια άλλη, με μοναδική διαφορά στην τιμή: Είναι κατά 40% φθηνότερη.
«Θέλω να δείξω ότι μπορεί κανείς να προσφέρει μόδα πολυτελείας αλλά σε χαμηλότερες τιμές. Έτσι μπορώ να προσεγγίσω περισσότερους ανθρώπους. Στο κάτω-κάτω για αυτό είναι τα ρούχα, για να τα φοράνε οι άνθρωποι».
Ο Κάρλ Λάγκερφελντ θα πουλήσει τη φθηνή συλλογή του για το 2011 αποκλειστικά μέσω ίντερνετ., ενώ οι οικολογικές ανησυχίες εκφράζονται στην δυνατότητα ρούχων από ανακυκλούμενα υλικά.
Η Βρετανίδα Στέλλα Μακάρντνεϊ θεωρείται πρωτοπόρος στο χώρο αυτό, χρησιμοποιώντας όχι μόνο την ανακύκλωση αλλά και οικολογικές πρώτες ύλες.
0 σχόλια