Ο ίδιος γνωστοποίησε ότι η Θεσσαλονίκη αποτελεί προτεραιότητα στον σχεδιασμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τοποθέτηση του κέντρου βάρους των δραστηριοτήτων της στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών-logistics.
«Η αγορά των επιβατικών μεταφορών στα τρένα στην Ελλάδα έχει μέγεθος 500 εκατ. ευρώ. Εκείνη των εμπορευματικών μεταφορών-logistics 4 δισ. ευρώ. Εκεί έχουμε σκοπό να επενδύσουμε και η Θεσσαλονίκη έχει προτεραιότητα», είπε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, σύμφωνα με τον οποίο το κέντρο logistics στο στρατόπεδο Γκόνου της Θεσσαλονίκης, έκτασης 600 στρεμμάτων, θα προκηρυχθεί στα πρότυπα του αντίστοιχου στο Θριάσιο, αλλά έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες, καθώς μπορεί να λειτουργήσει ως σιδηροδρομικό hub των Βαλκανίων, συνδέοντας πέντε πρωτεύουσες της περιοχής και την Κωνσταντινούπολη με την Ελλάδα, σε περίπου πέντε ώρες.
Βάρος στις συνδυασμένες μεταφορές
Σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, προκειμένου ένα φορτίο να φτάσει σήμερα από την Αθήνα στην Ειδομένη μπορεί να χρειαστούν ακόμη και τρεις ημέρες. Από τον Ιανουάριο, όμως, ο χρόνος θα περιοριστεί σε 24 ώρες.
Εξάλλου, ο κ. Ζηλιασκόπουλος γνωστοποίησε ακόμη την πρόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ρίξει βάρος στις συνδυασμένες μεταφορές (τρένο-λεωφορείο) σε διάφορα «προβληματικά» σημεία του δικτύου μεταφορών, πχ, στη δυτική Μακεδονία, με στόχο όχι να υποκαταστήσει τα ΚΤΕΛ, αλλά να κάνει πιο ανταγωνιστικό τον σιδηρόδρομο.
Επεσήμανε ακόμη ότι από φέτος τον χειμώνα ενεργοποιείται η υπηρεσία ΤΡΕΝΟΣΚΙ, που θα συνδέει σιδηροδρομικά τη Θεσσαλονίκη με την Αρνισσα, φτάνοντας από εκεί με λεωφορείο μέχρι το χιονοδρομικό κέντρο του Καϊμάκ Τσαλάν και το χωριό του Αγίου Αθανάσιου.
0 σχόλια