Τζούλια: "Έκανα έκτρωση για την καριέρα"

07483415897183153971.jpg
Με προσοχή (και υπογλώσσια ανά χείρας καλού- κακού) διαβάσαμε τη συνέντευξη της Τζούλιας Αλεξανδράτου στο περιοδικό People.

Μιλά για τη σχέση με τη μητέρα της και την οικογένεια της γενικότερα ενώ όταν η κουβέντα φτάνει στο θέμα «έρωτες» η βόμβα σκάει…

«Στα 20 αναγκάστηκα να κάνω έκτρωση». Πώς;!

Όχι δεν το πέταξε ακριβώς έτσι απλά δεν καταλάβαμε καν γιατί έπρεπε να το μοιραστεί μαζί μας…

«Με τον εαυτό μου είμαι πιο ερωτευμένη από οποιονδήποτε άλλον έχει περάσει από τη ζωή μου. Όταν βλέπεις ότι κάνοντας σχέσεις κάνεις κακό στον εαυτό σου, αυτές οι σχέσεις έρχονται δεύτερες» και κατόπιν το κολλάει με τον δικό της τρόπο:

«Είχα μια πολύχρονη σχέση και στα 20 έμεινα έγκυος χωρίς να το περιμένω. Δεν μπορείς να το πεις ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη γιατί καμία εγκυμοσύνη δεν είναι ανεπιθύμητη. Τα παιδιά είναι δώρο Θεού, αρκεί να έρχονται στη σωστή στιγμή. Πριν από τρία χρόνια λοιπόν αναγκάστηκα να κάνω έκτρωση, δεν ήμουν έτοιμη. Ήταν μια δύσκολη στιγμή για μένα, γιατί ήμουν αποφασισμένη και κατασταλαγμένη ότι προέχει η καριέρα μου και όχι ένα παιδί».

Συνεχίζουμε να μην καταλαβαίνουμε ποιος την «ανάγκασε»…

Όπως και να έχει 3 χρόνια αργότερα – στο απόγειο της ανωριμότητάς της- αποκαλύπτει πως είναι έτοιμη για ένα γάμο και για ένα παιδί.

Ε, ναι όταν η καριέρα έχει φτάσει στο πικ της, θες να ολοκληρωθείς και σα γυναίκα… Άσε μας ρε Τζούλια!

stifora.gr

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι