Σε τσόντα στα περίπτερα η Τζούλια Αλεξανδράτου



ΑΠΟ ΤΗ SIRINA PRODUCTIONS
"Πρόκειται για το βίντεο το οποίο τράβηξε ο ίδιος ο κύριος Ψωμόπουλος, κρατώντας την κάμερα με τα χέρια."
Η Τζούλια Αλεξανδράτου συνεχίζει: "Θα δείτε, κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης, τον κύριο Ψωμόπουλο να κρατάει την κάμερα, υπάρχουν πάρα πολλές σκηνές με πολλές στάσεις που με απεικονίζουν κάνοντας μόνο σεξ και σε πολλούς διαφορετικούς χώρους. Δεν ήταν μόνο η κρεβατοκάμαρα, ήταν το μπάνιο, το σαλόνι, το πάτωμα. Είναι αλήθεια ότι δεν έχω ξανακάνει σεξ με κάποιον να με σκηνοθετεί.
Όταν τον ρώτησα γιατί το κάνει αυτό, μου είπε: -Το κάνουμε αυτό γιατί θα είναι η πιο όμορφη τσόντα που θα δούμε και θα υπάρχει από μας."(Down Town).
Αυτό που προκαλεί πραγματική εντύπωση είναι τα μελλοντικά σχέδια της "άτακτης ξανθιάς" Τζούλιας σχετικά με το χχχ video: "Θα ακολουθήσω τη νόμιμη οδό, θα εξαντλήσω κάθε ένδικο μέσο και πιστεύω ότι η ελληνική δικαιοσύνη θα με δικαιώσει. Εκτός αυτού, σκοπεύω να αντεπιτεθώ, σε λιγότερο από ένα μήνα θα κυκλοφορήσω το δικό μου dvd, το οποίο
περιλαμβάνει τα πιο καυτά στιγμιότυπα που απεικονίζουν εμένα την ίδια εντελώς γυμνή σε άψογες καλλιτεχνικές σκηνές. Είναι το δώρο μου στον κόσμο που άκουσε τόσα πολλά και θέλει να δει την Τζούλια έτσι όπως δεν την έχει δει ποτέ. Πρόκειται για μια δική μου παραγωγή, την οποία θα τη διαθέσω εγώ η ίδια, σε συνεργασία με κορυφαία εταιρία παραγωγών. Όλη η Ελλάδα θα έχει στα χέρια της την Τζούλια. Θα τα δείξω όλα."

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι