Η Δόμνα Σαμίου φαρμακοποιός;

Πήγα λοιπόν σε ένα φαρμακείο της γειτονιάς μου, στην οδό Ακαδήμου 4 και Πειραιώς, κοντά στο ταλαίπωρο κτίριο του ΙΚΑ, για να κάνω το καθιερωμένο εμβόλιο όχι της νέας, αλλά της παλιάς γρίπης και έμεινα με το στόμα ανοιχτό, όταν είδα στο φαρμακείο την αγαπημένη μας μούσα των δημοτικών μας τραγουδιών Δόμνα Σαμίου.

Δόμνα μου, πώς βρέθηκες εδώ;

Λάθος κάνατε, κύριε Bar-Bar, μου είπε εκείνη.

Δεν είμαι η Δόμνα Σαμίου. Μακάρι να ήμουνα. Είμαι η φαρμακοποιός... Μα τόσο πολύ της μοιάζω;

Η Δόμνα Σαμίου φαρμακοποιός;

Ξέρετε βέβαια ότι είμαι ειδικός να ανακαλύπτω σωσίες, αλλά τώρα βρέθηκα σε μια ομοιότητα εκπληκτική.

Η εξαίρετη αυτή φαρμακοποιός είναι η Παναγιώτα Τζαβέλα, που τη... φαρμακώνουν όσα παράδοξα και απίστευτα γίνονται στην οδό Πειραιώς με τους τοξικομανείς και τους λαθρομετανάστες, έχει όμως το κουράγιο να είναι φιλότεχνη και μάλιστα να τραγουδάει και δημοτικά τραγούδια της Δόμνας Σαμίου.

[Πηγή]

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι