Ο πιο τριχωτός άνθρωπος στον κόσμο πρόκειται να υποβληθεί σε πλαστική

Θα αφαιρέσει την τρίχα από το πρόσωπό του και θα υποβληθεί και σε χειρουργική επέμβαση αλλάζοντας ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του, όχι όμως να έχει την μορφή ενός συνηθισμένου ανθρώπου, αλλά για να μοιάζει πιο πολύ σε όμορφο πίθηκο!

Ο πιο τριχωτός άνθρωπος στον κόσμο αποφάσισε να κάνει πλαστική, μετά την αποτυχία του να κερδίσει ένα ρόλο σε δραματική τηλεοπτική σειρά.

Ο 32χρονος Yu Zhenghuan έχει καλυμμένο το 96% του σώματός του με παχύ στρώμα μαύρης τρίχας, αναφέρει η Zhejiang Online.

Ήταν πεπεισμένος ότι θα κέρδιζε έναν σημαντικό ρόλο σε αυτήν την παραγωγή του Κινέζικου κλασσικού έργου "ταξίδι προς τη δύση", όπου ένας πίθηκος βοηθάει τον βουδιστή κύριό του.


"Σκέφτηκα ότι ήμουν ο καλύτερος υποψήφιος για την ταινία, αφού μοιάζω με πίθηκο, μέχρι και το παρατσούκλι μου είναι πιθηκάνθρωπος," είπε ο Yu.

"Διάβασα το βιβλίο και βρήκα και επαγγελματικό κοστούμι πιθήκου για να μοιάζω σαν πραγματικός πίθηκος, αλλά απέτυχα στην οντισιόν γιατί δεν ήμουν αρκετά εμφανίσιμος."

"Θα κάνω την επέμβαση για να απαλλαγώ από την τρίχα και θα αλλάξω τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου για να μοιάζω περισσότερο με έναν όμορφο πίθηκο, έτσι ο σκηνοθέτης ίσως αλλάξει την απόφασή του."

Ο πρόεδρος του νοσοκομείου Zheng Quan, είπε ότι ο Yu, πιθανώς πάσχει από hirsutism, μία ασθένεια που προκλήθηκε από ορμονική διαταραχή.

Λέει ότι θα χρειαστούν από τρεις έως πέντε συνεδρίες για να αφαιρεθεί η τρίχα του Yu,μετά θα ακολουθήσει μία σειρά χειρουργικών επεμβάσεων για να διευρύνει τα μάτια του,και να μειώσει το μέγεθος της μύτης και των χειλιών του.

Ο Yu γνώρισε την δόξα όταν ήταν επτά χρονών και είχε παίξει στην ταινία "το σαφάρι θησαυρού του παιδιού πίθηκου."

"Λατρεύω την ηθοποιία, αλλά πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι οφείλω την επιτυχία μου λόγω της πυκνής τρίχας μου, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια.Θέλω να αποδείξω σε όλους ότι έχω ταλέντο, και ότι δεν είναι το τρίχωμα που με κάνει διάσημο," είπε ο Yu.

[Πηγή]

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι