Τι κάνει αυτή τη στιγμή στην Αμερική; Δείτε τις προσωπικές της φωτογραφίες από το Twitter!

Η Καλομοίρα τους τελευταίους μήνες χρησιμοποιεί το Τwitter για να ενημερώνει τους θαυμαστές της και να ανεβάζει φωτογραφίες. To απόγευμα της Παρασκευής ανέβασε ολοκαίνουριες φωτογραφίες από την καθημερινότητά της στην Αμερική συνοδευόμενες από τα απαραίτητα σχόλια.

Καλομοίρα2

«Δείτε! Είμαι εξαιρετική babysitter. Τη βάζω στο σωστό μέρος νακοιμηθεί». Η Καλομοίρα έχει μεγάλη αδυναμία στη μικρή κόρη της αδερφής της και, όποτε βρίσκεται στη Νέα Υόρκη, κάνει πρόβες για τα δικά της μητρικά καθήκοντα!

Καλομοίρα3

«Είμαι στο αυτοκίνητο και βρέχει πάλι! Αλλά είναι όλα ωραία!». Όπως λέει στους φίλους της, ανυπομονεί να επιστρέψει στην Ελλάδα- σκοπεύει να επιστρέψει σύντομα για επαγγελματικούς λόγους.

Καλομοίρα4

«Τρώγοντας μήλο μαζί με τον μπαμπά μου στο εστιατόριο». Ακόμα και σήμερα, η Καλομοίρα βοηθάει πολύ συχνά τον πατέρα της, Νίκο στο μαγαζί τους αναλαμβάνοντας χρέη σερβιτόρας!

Καλομοίρα5

«Η μικρή Αναστασία φοράει τα γυαλιά μου! Θα τη φάω». Το 2010 η Καλομοίρα και ο αγαπημένος της Γιώργος σκοπεύουν να παντρευτούν στην Αμερική. Θα ακολουθήσει μεγάλο πάρτυ για τους φίλους τους στην Ελλάδα.

Καλομοίρα6

«OK,εδώ είμαι χωρίς γυαλιά». Η Καλομοίρα δεν διστάζει να φωτογραφηθεί χωρίς ίχνος μακιγιάζ (εντάξει είναι μόλις 25!)


[Πηγή]

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι