ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ. ΣΤΕΙΛΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΑ EMAIL.

Στείλτε και εσείς το email που θα βρείτε εδώ σε όλους αυτους που κυβερνάνε.Τα email τους ειναι εδώ.
Για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται σας επισυνάπτω παρακάτω το email του κυρίου Μακρή Κ.:

"

Αγαπητοί φίλοι/ες ,

Αφού δεν έχουμε «κοινό όραμα» για να συμβιώσουμε σαν συγκροτημένη κοινωνία, τουλάχιστον ΜΠΟΡΕΙΤΕ να ξεφύγετε για λίγο από την απάθεια και να συμπαρασταθείτε στο ελάχιστο που σας ζητώ;

Όλοι ασχολούνται με τους «κουκουλοφόρους» ,άλλοι είναι υπέρ, άλλοι κατά, απόψεις πολλές & διαφορές, σεβαστές όλες , αλλά κανένας δεν ασχολείται ουσιαστικά ,με τον ανώνυμο πολίτη που φορά την «κουκούλα» της αξιοπρεπείας και της στωικότητας.

Ίσως είστε και εσείς ένας από αυτούς τους ανώνυμους πολίτες , δεν θα σας υποδείξω τι να κάνετε εσείς , εγώ αποφάσισα και βγάζω την δικιά μου κουκούλα.

Βαρέθηκα, την μεμψιμοιρία, την ελεεινολογία, τις αλληλοκατηγορίες, τους κλαυθμούς , τις βρισιές, την ισοπέδωση των πάντων, αλλά ταυτόχρονα, κανείς σχεδόν, δεν τολμά να κάνει ένα βήμα μπροστά και να προτείνει κάτι ουσιαστικό και ωφέλιμο.

Εμένα δεν μου ταίριαζε και δεν μου ταιριάζει αυτή η στάση ζωής.

Τίποτε δεν μου εχαρίσθει, τίποτε δεν μου εδόθει εύκολα σε αυτήν την ζωή, αλλά και το μόνο που επιζητούσα είναι μέσα σε πλαίσια αξιοπρέπειας, να κάνω έντιμα την δουλειά μου.

Πιστεύοντας ότι με την εξυπνάδα ,την παιδεία, την πίστη και την αφοσίωση σε οράματα, μπορείς να πας πιο μακριά από εκεί που σε πάει, η κουτοπονηριά και η δολιότητα.

Εάν όχι, τουλάχιστον να μπορώ να κοιτάζω τον δίπλα μου στα μάτια και να υπάρχει «χώρος» και για αυτόν, για να μπορούμε να κάνουμε μαζί όνειρα για τα παιδιά μας.

Εύχομαι μέσα στην βαθειά θάλασσα του διαδικτύου να βρω το αδελφικό χέρι που θα μου προσφέρει το “Δως μοι πα στω και τα γαν κινησω”.

Ελπίζω τουλάχιστον να θελήσετε να στείλετε ένα απλό Εμαιλ με την λέξη συμπαράστασης ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ.

*** Στο τέλος της σελίδας υπάρχει ο κατάλογος με τις Ηλεκτρονικές Διευθύνσεις Όλων των Βουλευτών,

η στο http://sites.google.com/site/greekparliamentemails/

Να είστε όλοι καλά

Μακρής Κωνσταντίνος

mporite@gmail.com



 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι