Το μπλουζάκι αποφυλάκισης του Λάκη Γαβαλά! (pic)

Το μπλουζάκι αποφυλάκισης του Λάκη Γαβαλά! (pic)
Η μέρα της αποφυλάκισης ήρθε για τον διάσημο επιχειρηματία και την αδερφή του.
Η μπλούζα του Λάκη Γαβαλά έγραφε στο μπροστινό μέρος FREE(ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ) DA και από πίσω ΚALLO. Κάνοντας λογοπαίγνιο με την αποφυλάκισή του και το όνομα της ζωγράφου Frida Kahlo ο επιχειρηματίας έκανε το πρώτο του δημιουργικό statement!
«Είναι δώρο Θεού να ζούμε, να προχωράμε και να αποδείξουμε ότι τα πάντα στη ζωή δεν είναι ούτε τιμωρία, ούτε και μεγάλη ευτυχία. Είναι κάτι το ενδιάμεσο. Από την άλλη μεριά ο Παναγούλης, όταν βγήκε τότε από την άδικη φυλακή είπε ότι “Τώρα μπαίνω σε μια μεγάλη φυλακή”, πιστεύω ισχύει το ίδιο και για μένα και θα το διαλαλώ!» δήλωσε στις κάμερες.
Σε ερώτηση για το τι θα ήθελε να αφήσει πίσω του είπε «Αισθάνθηκα άσχημα με κάποιους ανθρώπους που είναι μέσα άδικα. Άλλοι βέβαια μπορεί να είναι δίκαια. Εγώ παίρνω το ανθρώπινο στοιχείο. Είμαι πάρα πολύ συγκλονισμένος και συγκινημένος. Έχω χάσει 14 μήνες από την δημιουργικότητα που έχω μέσα μου και πιστεύω να τους ανακτήσω».
Ελεύθερη αφέθηκε και η αδερφή του, Νότα η οποία δήλωσε στις κάμερες δήλωσε: «Είμαι πολύ ευτυχισμένη. Βρίσκομαι με τον άντρα και τα παιδιά μου. Εύχομαι να μην βρεθεί κανένας στη θέση μου, γιατί είμαι και μητέρα. Είμαι πολύ ευτυχισμένη και ελεύθερη».

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι