Δείτε για πρώτη φορά τη γυναίκα που παντρεύεται ο Τριαντάφυλλος!

Είναι ερωτευμένος, ευτυχισμένος και έτοιμος να ενωθεί με την αγαπημένη του με τα ιερά δεσμά του γάμου, όπως παραδέχτηκε και δημόσια ο Τριαντάφυλλος...

Την καλύτερη φάση της ζωής του διανύει ο Τριαντάφυλλος. Σε επαγγελματικό αλλά και σε συναισθηματικό επίπεδο. Οι εμφανίσεις του στο Premiera Live με τον Αλέκο Ζαζόπουλο σκίζουν ενώ ο ίδιος είναι έτοιμος να εγκαταλείψει το κλάμπ των εργένηδων.

Και όλα αυτά χάρη στη σύντροφο του Δήμητρα. Οι δυο τους γνωρίστηκαν τυχαία σε μια καφετέρια στην Βάρκιζα. «Ήταν μια κούκλα. Αμέσως δέσαμε. Ήταν από τις πιο συγκλονιστικές στιγμές της ζωής μου» περιγράφει σε συνέντευξη του στο corfuportal.gr ο δημοφιλής τραγουδιστής. «Επάνω της με προσέλκυσε η γοητεία της και η καλοσύνη της.

Με έχει κάνει πιο ώριμο, έχω βρει τον άνθρωπο μου. Είναι δίπλα μου σε όλες τις στιγμές, είναι ο έρωτας μου» εξομολογήθηκε για τον έρωτά του ο Τριαντάφυλλος... ενώ παραδέχτηκε πως «ναι» ο γάμος δεν απέχει και πολύ. «Ο σκοπός του ανθρώπου είναι και αυτός. Να παντρευτεί και να κάνει παιδιά. Είμαστε σε αυτό το δρόμο και εμείς».

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι