Παντελής Παντελίδης: «Στα 17 μου, οι γιατροί διέγνωσαν ότι είχα...»



Για τη ζωή του πριν και αφότου έγινε γνωστός, μίλησε ο Παντελής Παντελίδης
στην πρώτη του συνέντευξη, την οποία έδωσε διαδικτυακά, στον Γρηγόρη Αρναούτογλου.



Ο ανερχόμενος καλλιτέχνης, αποκάλυψε πως δυο ήταν οι μεγάλες του αγάπες από.... την παιδική του ηλικία. Το τραγούδι και το ποδόσφαιρο. Το δεύτερο ωστόσο, αναγκάστηκε να το σταματήσει:

«Από 7 χρονών λάτρεψα το τραγούδι και το ποδόσφαιρο. Το σταμάτησα όμως, γιατί στα 17 μου, οι γιατροί διέγνωσαν ότι είχα μεγάλη καρδιά».

Στη συνέχεια, έδωσε Πανελλήνιες και πέρασε στο Πολεμικό Ναυτικό, φτάνοντας μέχρι το βαθμό του Αρχικελευστή. Πώς ήταν η εμπειρία του;

Όπως λέει, «με έκανε καλύτερο και πιο χρήσιμο άνθρωπο».

Γεννημένος το 1983 και Τοξότης στο ζώδιο, ο τραγουδιστής, παραδέχεται πως η ζωή του άλλαξε δραματικά τους τελευταίους έξι μήνες.

Τέλος, αποκάλυψε ποιο είναι το σημαντικότερο προσόν του, αλλά και το χειρότερο ελάττωμα του:

«Το σημαντικότερο προσόν μου, είναι ότι δεν ασχολούμαι με τις ζωές των άλλων, με την κακή έννοια. Το χειρότερο μου ελάττωμα, είναι ότι πριν το Πολεμικό Ναυτικό, ήμουν πολύ επιπόλαιος. Το έφτιαξα μετά όμως!»

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι