«Έχω κάνει φορολογική δήλωση 1 δισεκατομμύριο δραχμές»

Η Καίτη Γαρμπή μιλά για την εφορία και τη χρυσή εποχή του lifestyle Η Καίτη Γαρμπή είναι μία από τις τραγουδίστριες που είπε τα πράγματα με τ' όνομά τους - Πέρυσι στην εκπομπή "Πρωταγωνιστές" περιέγραψε τη φιλοσοφία των 90s και των καλλιτεχνών που ξόδευαν εκατομμύρια ευρώ για τις εμφανίσεις τους. Πρόσφατα αναφέρθηκε πάλι σε αυτή την περίοδο, δίνοντας συνέντευξη στο "Λοιπόν". «Ήμουν κι εγώ κομμάτι του lifestyle. Εκεί πάνω που βρισκόμουν, στην πίστα, θα έπρεπε να έχω φροντίσει τα ρούχα, τα παπούτσια μου, το make-up μου. Ο κόσμος πέρα από τα τραγούδια και τα σουξέ ερχόταν να δει και τα υπόλοιπα. Εμείς διαμορφώναμε απόψεις. Γύρω από μας υπήρχαν δεκάδες άνθρωποι που έπαιρναν χρήματα: στιλίστες, κομμωτές, μακιγιέρ. Έχω δώσει για μια εμφάνιση 30 εκατ. δραχμές (88.000 ευρώ), το 2002, στο Παρίσι. Ήταν για ένα κομμάτι από τη σεζόν. Τότε αυτό γινόταν. Αυτοί που έρχονταν από κάτω είχαν πάρα πολλά χρήματα και για να πάνε να κάνουν αγορές στο Μιλάνο και για να ξοδέψουν πολλά χρήματα στον καλλιτέχνη και στα μαγαζιά που βρισκόμασταν. Δεν έχω μετανιώσει για τα χρήματα που έδωσα, έτσι έπρεπε. Μου αρέσει αυτό που ζούμε τώρα, είναι καλύτερο και πιο αληθινό. Έχει τελειώσει η ασυδοσία. Δεν έχω μετανιώσει όμως για το τότε. Όλα αυτά τα ρούχα, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ υπάρχουν σε ντουλάπες, σε διάφορες μεριές, τα έχω κρατήσει όλα. Οι ντουλάπες είναι ατελείωτες στο σπίτι, στο εξοχικό. Παντού υπάρχουν ρούχα και παπούτσια. Νομίζω ότι είναι λογικό, λόγω δουλειάς, αλλά και φύλου», είπε. Μάλιστα μίλησε και για τη φορολογική δήλωση του 1 δισ. δραχμών που κατέθεσε! «Έχω κάνει φορολογική δήλωση 1 δισεκατομμύριο δραχμές. Δουλεύω πολλά χρόνια. Πρόσφατα πληρώσαμε ένα πρόστιμο της εφορίας 300.000 ευρώ, το οποίο τελείωσε και είμαστε πεντακάθαροι, νομότυποι. Οι καλλιτέχνες βγάζουν λεφτά, πρέπει όσο μπορούν να είναι σωστοί. Όταν παίρνεις, πρέπει να δίνεις αυτά που πρέπει στο κράτος». ArionRadio.com: «Έχω κάνει φορολογική δήλωση 1 δισεκατομμύριο δραχμές» | ARION RADIO | Celebs

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι