Η Sandra Bullock γυμνή!

Η Sandra Bullock εμφανίζεται σε σε τηλεοπτική εκπομπή όπως την γέννησε η μαμά της. Η γνωστή και ως «America's Sweetheart» ηθοποιός δείχνει το στήθος της και όλα αυτά για να διαφημίσει τα νέα επεισόδια του τοκ σόου της επίσης διάσημης τηλεπερσόνας....


Chelsea Handler. Οι δύο γυναίκες εμφανίζονται γυμνές στο ντουζ και ξεκινούν έναν κωμικό διάλογο μπροστά στις κάμερες. Η Sandra Bullock αναλαμβάνει τον ρόλο της κακιάς και λέει στην τηλεπαρουσιάστρια κουνώντας το δάχτυλο: «Έχεις ευθύνη να είσαι μία αξιοσέβαστη παρουσιάστρια. Αυτό το λέει η Όπρα στο αυτί μου, στο στόμα μου και από το στόμα μου πάει στο αυτί σου κατεβαίνει στο σώμα σου βγαίνει από τον κόλπο σου πηγαίνει στον δικό μου κόλπο και βγαίνει τελικά από τον κ... μου! Είσαι μία τεράστια απογοήτευση!».

Και η ηθοποιός συνεχίζει: «Και σταμάτα επιτέλους να κοιμάσαι με τους καλεσμένους σου!» εξηγώντας ότι δεν έχει πάει ποτέ καλεσμένη στο σόου της επειδή δεν θέλει να κάνει σεξ μαζί της!

Η Chelsea δε δίστασε να απαντήσει: «Δεν κοιμάμαι πια με πολλούς, μόνο με τους ράπερ» αναφερόμενη προφανώς στο σύντομο ειδύλλιό της με τον 50 Cent.

Στη συνέχεια οι δυο τους τσακώνονται επειδή η παρουσιάστρια ουρεί μέσα στο ντους και στο τέλος η Sandra Bullock λέει: «Όλα αυτά είναι αηδιαστικά και αρρωστημένα ρε γαμώτο! Αντίο!» και εγκαταλείπει το ντουζ!





newsbeast.gr

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι