Έχασε τη μάχη με τη λευχαιμία το μοντέλο Μαρία Πατσά - Δείτε τι είπε στη τελευταία της συνέντευξη



Συγκλονισμένη είναι η showbiz από την τραγική είδηση ότι πριν από λίγη

ώρα άφησε την τελευταία του πνοή το γνωστό μοντέλο, Μαρία Πατσά.

Η
Μαρία πάλευε εδώ και καιρό με τον καρκίνο και τον τελευταίο καιρό είχε
υποβληθεί σε μεταμόσχευση μυελού των οστών για να μπορέσει να νικήσει τη
λευχαιμία. Τα πράγματα έδειχναν να πηγαίνουν καλά, όμως πριν από λίγες
μέρες οι κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε με αποτέλεσμα να μην τα
καταφέρει τελικά.

Η Μαρία εκτός από το μόντελινγκ είχε ασχοληθεί
και με την υποκριτική, έχοντας έναν μικρό ρόλο στο σίριαλ
«Πολυκατοικία». Επίσης είχε αναλάβει και την παρουσίαση διαδικτυακής
εκπομπής, ακολουθώντας το όνειρό της.

Κάποια στιγμή μάλιστα είχαν
κυκλοφορήσει και φωτογραφίες της με τον Αντώνη Σρόιτερ, κάνοντας
πολλούς τότε να λένε ότι οι δυο τους είναι ζευγάρι. Κάτι τέτοιο όμως δεν
είχε επιβεβαιωθεί ποτέ και μάλιστα ο ίδιος ο Αντώνης Σρόιτερ είχε
δηλώσει ότι είναι πολύ καλός φίλος με τη Μαρία.

Η είδηση του
θανάτου της, σκόρπισε θλίψη στην οικογένεια και στους φίλους της, ενώ
όλοι θα θυμούνται το χαμογελαστό κορίτσι που το μόνο που ήθελε ήταν
να... ζήσει.



Έγινε γνωστή μέσα από από το μόντελινγκ, αργότερα από τη συμμετοχή
της σε ριάλιτι του ANT-1 μέχρι που τη κέρδισε ο χώρος του θεάτρου και
της τηλεόρασης. Ώσπου ξαφνικά… χάθηκαν τα ίχνη της καθώς η λευχαιμία της
χτύπησε τη πόρτα! Η Μαρία όμως δεν το έβαλε κάτω! Το πάλεψε και βγήκε
νικήτρια! Λίγους μήνες μετά, υγιέστατη και σαν να έχει γεννηθεί ξανά
μέσα από τις στάχτες της, μιλάει για πρώτη φορά στην καλή μου συνάδελφο
Σπυριδούλα Τριάντου και το iapopsi για την επώδυνη εμπειρία της αλλά και
για τη  χαρά της να ζει και πάλι την απλή καθημερινότητα!


Μαρία πως ξεκίνησε η περιπέτειά σου;


«Ξεκίνησε όταν έβγαλα 2 κοκκινίλες στο στήθος.  Δεν είχα κανένα άλλο σύμπτωμα απλά τις τελευταίες μέρες ένιωθα λίγο κουρασμένη»


Ποια ήταν η πρώτη σου αντίδραση όταν έμαθες τι ακριβώς σου συνέβαινε;


«Όταν οι γιατροί μου ανακοίνωσαν πως έχω λευχαιμία νόμιζα ότι κάποιος
μου κάνει πλάκα. Έκλαιγα, φώναζα, αλλά μετά έπεισα τον εαυτό μου πως
πρέπει να το ξεπεράσω»


Πώς ήταν η περίοδος της θεραπείας σου; Τι σκεφτόσουν;

«Πέρασα δύσκολες στιγμές όπως θα φαντάζεσαι…. είχα φρικτούς πόνους,
επώδυνες εξετάσεις, αλλαγές στην εξωτερική μου εμφάνιση, αλλά δεν έχασα
τη πίστη μου ούτε στιγμή! Αυτό που με βοήθησε πολύ – και εσύ το ξέρεις
που μιλούσαμε συχνά- ήταν η καλή μου ψυχολογία! Γελούσα με τα απλά
πράγματα, αυτοσαρκαζόμουν με τις αλλαγές στην εμφάνιση μου… Ακόμα και
στην αρχή  που ήταν δύσκολα τα πράγματα, δεν πίστεψα στιγμή ότι θα
πεθάνω!



Ποιοι άνθρωποι ήταν δίπλα σου εκείνη τη περίοδο;


«Μου στάθηκαν αρκετοί άνθρωποι αλλά πάνω απ ‘όλους ήταν δίπλα μου οι δικοί μου άνθρωποι! Η οικογένεια μου!»

Εκείνη τη περίοδο είχες και σχέση. Ήταν εύκολο να είστε μαζί υπο αυτές τις συνθήκες;

«Ομολογώ ότι ήταν πολύ δύσκολα και για τους δυο μας εκείνη τη περίοδο»





Τώρα πως είσαι;

«Είμαι πάρα πολύ καλά. Ήταν σίγουρα μια άσχημη εμπειρία αλλά
ευτυχώς ξεπεράστηκε. Ξέρεις κάτι; Είμαι πολύ περήφανη για μένα γιατί
πάλεψα για την ζωή που μου χαρίστηκε. Το μάθημα που πήρα από όλη αυτή τη
περιπέτεια είναι πως δεν πρέπει να στεναχωριόμαστε για ασήμαντα
πράγματα και μικρά! Το πιο σημαντικό είναι να ξυπνάμε το πρωί και να
βλέπουμε τον ήλιο!


Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που έκανες όταν βγήκες από το νοσοκομείο;

«Θα σου πω αυτό που ήθελα να κάνω και έκανα όταν έγινα εντελώς καλά.
Πήρα το αυτοκίνητό μου και πήγα  μια βόλτα και έβαλα τέρμα τη μουσική!
Αυτό που κάνουμε όλοι δηλαδή κάθε μέρα. Άρχισα και πάλι να ζω τη κάθε
μου στιγμή!

Κάθε πρωί που ξυπνάω σκέφτομαι πόσο τυχερή είμαι.


Σε ότι αφορά τα επαγγελματικά σου, κάνεις ένα νέο βήμα, στην παρουσίαση αυτή τη φορά…

«Ναι θα ξεκινήσω μια  εκπομπή στο διαδίκτυο…»



Πώς προέκυψε αυτό;


«Έγινε μια πρόταση από τους ανθρώπους ενός διαδυκτιακού καναλιού και
κάναμε ένα δοκιμαστικό και προχωρήσαμε στις ιδέες μας. Μέχρι τώρα έχουμε
μια άψογη συνεργασία κι τους ευχαριστώ που με πίστεψαν από την αρχή»


Τι ακριβώς θα είναι και πότε θα προβάλλεται;

«θα είναι ένα μαγκαζίνο με τίτλο  «Say Yes» που και θα  προβάλλεται κάθε
Δευτέρα ζωντανά με μεγάλη θεματολογία! Μαζί μου θα είναι και η Εύη
Μαυρίκη! Η εκπομπή θα περιλαμβάνει προτάσεις διασκέδασης, συνεντεύξεις
διασήμων, όλα τα νέα της σόουπμιζ και πολλά δώρα.

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι