Β.ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ: Δεν ενοχλήθηκα με το χαστούκι του Ηλία, γιατί δεν το ξεκίνησε πρώτος

Η πρωταθλήτρια στο άλμα εις τριπλούν Βούλα Παπαχρήστου...



μίλησε αποκλειστικά στο Star και το Βαγγέλη Γκούμα για τις φήμες που την θέλουν να κατεβαίνει ως υποψήφια δήμαρχος στις δημοτικές εκλογές, για το πολυσυζητημένο χαστούκι του Ηλία Κασιδιάρη, για την σχέση της μαζί του, αλλά και για τον πρώην της Λευτέρη Χαχαμίδη.

«Στο μέλλον ο κάθε ένας δεν ξέρεις τι κάνει αλλά δεν έχω στα σχέδια μου την ενασχόληση με την πολιτική. Δεν έχω δεχτεί ποτέ πρόταση» είπε η αθλήτρια, διαψεύδοντας τις φήμες που την ήθελαν να βάζει υποψηφιότητα στο δήμο Αθηναίων.



Σχετικά με την καλή σχέση που έχει με το κόμμα της Χρυσής Αυγής η ίδια διευκρινίζει: «Σεβάστηκα και εκτίμησα το γεγονός ότι με υπερασπίστηκαν»



Βέβαια, απαντήσεις έδωσε, αν και όχι ξεκάθαρες, για τις φήμες που τη θέλουν ζευγάρι με τον Ηλία Κασιδιάρη: «Πάρτε τον κ.Κασιδιάρη να σας πει… Δεν έχω ν’απολογηθώ σε κανέναν για το τι κάνω στα προσωπικά μου».

Όσον αφορά στο πολυσυζητημένο χαστούκι του εκπροσώπου τύπου της Χρυσής Αυγής στη Λιάνα Κανέλη, η αθλήτρια απαντά: «Δεν ενοχλήθηκα ως γυναίκα, γιατί όλοι είδαμε ότι δεν το ξεκίνησε πρώτος».



Τέλος, αναφέρθηκε και στον πρώην αρραβωνιαστικό της Λευτέρη Χαχαμίδη, χαρακτηρίζοντας «καραγκιοζιλίκια» όλα αυτά που κάνει και συμπληρώνοντας: « Ο άνθρωπος αυτός είναι λάτρης της δημοσιότητας και μέσα από μένα βρήκε τρόπο να δειχθεί κι εκείνος».

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι