Αντιδράσεις πολιτικών για δημοσίευμα που τους φέρει να είναι στη λίστα του ΣΔΟΕ


Έντονες αντιδράσεις με ανακοινώσεις από πολιτικά πρόσωπα προκάλεσε το δημοσίευμα από το zougla.gr για το ποιά ονόματα είναι μέσα στη λίστα των 32 που ερευνά το ΣΔΟΕ.

Η λίστα που δημοσίευσε η ειδησεογραφική ιστοσελίδα με τα ονόματα των 32 πολιτικών που ερευνώνονται από το ΣΔΟΕ προκάλεσε αντιδράσεις.

Άμεσα αντέδρασε ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος το όνομα του οποίου αναφέρεται στην ιστοσελίδα zougla.gr και με ανακοίνωσή του επισημαίνει πως "θέλω να πιστεύω ότι εκ παραδρομής και όχι με δόλο εμφανίστηκε το όνομά μου να ερευνάται για ακίνητα στο Γαλαξίδι. Δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν έχω στην ιδιοκτησία μου κανένα ακίνητο σε εκείνη την περιοχή ενώ είναι γνωστό ότι εδώ και δεκαετίες ακίνητα στο Γαλαξίδι λόγω καταγωγής ανήκουν στην οικογένειά μου.

Είκοσι χρόνια στον δημόσιο βίο της χώρας έχω ενοχλήσει πολλούς. Σκοπεύω να ενοχλήσω περισσότερους. Δεν πρόκειται να σιωπήσω ούτε να καταστώ ποτέ όμηρος. Χαίρομαι για την έρευνα του ΣΔΟΕ Στερεάς Ελλάδας, αν υπάρχει, όπως και για οποιαδήποτε έρευνα αφορά πολιτικά πρόσωπα".

Έντονα αντέδρασε και ο πρώην γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, Μιχάλης Καρχιμάκης ο οποίος είδε το όνομά του δημοσιευμένο. Με ανακοίνωσή του επισημαίνει πως το όνομά του δεν μπορεί να υπάρχει σε καμία λίστα του ΣΔΟΕ και έκανε λόγο για κατασκευασμένη λίστα. Επισημαίνει επίσης χαρακτηριστικά πως "Τα περιουσιακά μου στοιχεία είναι όλα δηλωμένα και αποκτημένα με πλήρη διαφάνεια. Θεωρώ ντροπή να σπιλώνονται με αυτό τον τρόπο πολιτικοί που έδωσαν αγώνες για την διαφάνεια. Και θα αμυνθώ με κάθε έννομο τρόπο. Πρόκειται για ένα βρώμικο παιγνίδι και δεν θα μου κλείσει κανείς το στόμα.
Συγκρούομαι και θα συνεχίσω να συγκρούομαι κάθε μέρα με την φαυλότητα και την αδιαφάνεια. Η μοναδική περιουσία μου είναι όσα δηλώνω στο πόθεν έσχες μου, το καθαρό μου όνομα και οι αξίες μου που δεν έπαψα ποτέ να τις υπηρετώ.

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι