Γ.ΜΠΟΛΤ: Έτσι κάνουν κακό στον στίβο

Μήνυμα Μπολτ για τις απαγορευμένες ουσίες...
Κακό στον στίβο κάνουν όσοι τον εμπλέκουν με χρήση απαγορευμένων ουσιών, όπως δήλωσε ο Γιουσέιν Μπολτ. Ο Τζαμαϊκανός σπρίντερ προετοιμάζεται για το τελικό στα 100 μ. στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου και τονίζει ότι δεν λαμβάνει ούτε συμπληρώματα διατροφής.

«Γνωρίζω καλά ότι αν υπήρχε ποτέ η υπόνοια για ένα σκάνδαλο ντόπινγκ εναντίον μου, θα μπορούσε να σημάνει το τέλος του στίβου. Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Η αντιμετώπισή μου απέναντι στα ναρκωτικά ήταν να μένω μακριά από αυτά. Δεν μου αρέσουν ούτε τα συμπληρώματα διατροφής, εξαιτίας του φόβου μου να εμφανιστεί κάποιο από αυτό στην απαγορευμένη λίστα», ανέφερε αρχικά ο 26χρονος αθλητής.

Στη συνέχεια, ο κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ στο αγώνισμα της μιας ανάσας τόνισε: «Ωστόσο, όσες φορές κι αν με έχουν ελέγξει - και πρέπει να έχω ελεγχθεί περισσότερες φορές από κάθε αθλητή στον πλανήτη μετά την κατάρριψη του παγκόσμιου ρεκόρ - αυτό δεν είναι αρκετό για να ικανοποιήσει κάποιους ανθρώπους. Οι ελεγκτές μπορούν να κάνουν ουρά έξω από το σπίτι μου αν θέλουν. Όσο πιο συχνά ελέγχουν εμένα και άλλους αθλητές και φαίνεται πως είμαστε καθαροί, τόσο καλύτερο είναι για το άθλημα».

sport-fm.gr

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι