Νέο βίντεο Μουτσάτσου: "Ωδή στη χαμένη χαρά" και στους Hellenes

Δείτε το νέο πολιτικό βίντεο της Ελληνίδας ηθοποιού. Ύμνος στις ηθικές αξίες που διαβρώνει η κρίση. Ποιες οι λέξεις που παρέσυραν τα κύματα (Vid)
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζει η Ελληνίδα ηθοποιός, Κατερίνα Μουτσάτσου, την προσπάθειά της να υπερασπιστεί την εθνική αξιοπρέπεια εν μέσω οικονομικής κρίσης που πλήττει στο σύνολο της σχεδόν όλη την Ε.Ε.
Το νέο βίντεο που ανήρτησε το πρωί της Κυριακής από την Αμερική - όπου και ζει το τελευταίο διάστημα - έχει τον τίτλο "Ωδή στη χαμένη χαρά", παραφράζοντας τον τίτλο της 9ης Συμφωνίας του Μπετόβεν, "Ωδή στη Χαρά", η οποία έχει χρησιμοποιηθεί ως ύμνος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Υπό τη μουσική υπόκρουση της Ωδής και των κυμάτων, η Κατερίνα βρίσκεται σε μια παραλία και γράφει στην άμμο τις αξίες της Ένωσης και του Ευρωπαϊκού - Ελληνικού Πολιτισμού.
Λέξεις όπως Δημοκρατία, Αλληλεγγύη, Έθνη, Αξιοπρέπεια αλλά και Δουλειές, Κοινωνική Περίθαλψη, βλέπουμε να τις... σβήνει η θάλασσα.
Μόνο μια λέξη δεν μπορεί να σβηστεί, HELLENES (Έλληνες...).
Υπενθυμίζουμε ότι στο πρώτο πολιτικό της βίντεο, η Κατερίνα Μουτσάτσου απαντούσε οργισμένα με τίτλο "Είμαι Ελληνίδα" σε όλες τις κατηγορίες που διατυπώθηκαν από Ευρωπαίους  και ξένους στους Έλληνες και επεσήμανε ότι:
"Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος, ούτε κλέφτης, δεν πίνω ούζο κάθε λεπτό της ζωής μου, δεν λέω όπα κάθε δευτερόλεπτο...Η χώρα μου είναι Δημοκρατία, η αλήθεια είναι ότι εφηύρε τον όρο, μιλάω αγγλικά και άλλες πέντε γλώσσες όπως πολλοί συμπολίτες του...εφηύραμε τη Δύση...Αν σήμερα χρωστάω, παρεμπιπτόντως δεν είμαι η μόνη, είναι γιατί η χώρα μου εφηύρε την έννοια της ελεύθερης αγοράς...Πιστεύω στην ελευθερία, για αυτό όταν χρειάζεται διαδηλώνω...Πιστεύω στη χαρά της ζωής, έχω κάθε δικαίωμα, δεν είναι κακό...Το όνομά μου είναι Κατερίνα και είμαι Ελληνίδα".


Κατερίνα Μουτσάτσου - Ode to Lost Joy από lpage2424

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι