Η Καλομοίρα περιμένει δίδυμα!

«Πριν από λίγες εβδομάδες έμαθα ότι είμαι έγκυος και πριν από δύο ημέρες έμαθα ότι περιμένω δίδυμα» αποκάλυψε η τρισευτυχισμένη Καλομοίρα...
Πώς αντέδρασε, όταν άκουσε τα χαρμόσυνα νέα;
«Όταν το μάθαμε, αρχίσαμε να κλαίμε με την πεθερά μου. Ήταν μεγάλο σοκ. Δεν είχε περάσει καν από το μυαλό μου. Η μητέρα μου μού είχε πει πολλές φορές ότι στην οικογένειά τους υπήρχαν δίδυμα και από την πλευρά του παππού και από την πλευρά της γιαγιάς, αλλά δεν το είχε πάρει καθόλου σοβαρά» είπε.
Η εγκυμοσύνη μέχρι τώρα πώς είναι;
«Προς το παρόν δεν έχω και την καλύτερη εγκυμοσύνη. Αλλά όλοι μου λένε ότι θα αλλάξει σε μερικές εβδομάδες. Μένω στο σπίτι της πεθεράς μου, γιατί έχω πολλές ζαλάδες και εμετούς. Εκείνη μου μαγειρεύει και με βοηθάει πολύ. Αισθάνομαι περίεργα, γιατί όλες οι μυρωδιές με πειράζουν πολύ. Η πεθερά μου έχει πει στον Γιώργο να μη φοράει την κολόνια του, γιατί η μυρωδιά με τρελαίνει. Επίσης έχω γίνει κουραστική με τα φαγητά! Μια μέρα θέλω μόνο μακαρόνια χωρίς τίποτα από πάνω, την επόμενη θέλω μόνο φρεσκοκομμένες πατάτες τηγανητές με κέτσαπ και την επόμενη πατάτες φούρνου με φέτα από πάνω. Δεν ξέρω τι να πω, τους έχω τρελάνει όλους λίγο» παραδέχεται.
Πάντως, τώρα είναι απίθανο να έρθει στην Ελλάδα για καλοκαίρι, όπως είχε σχεδιάσει με τον Γιώργο της, και θα τη δούμε ξανά, όταν θα είναι μανούλα.

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι