Ανυπομονεί να τους πλακώσει ο Ζαμπίδης

«Δεν βλέπω την ώρα»!
Ανυπόμονος να υπερασπιστεί το γόητρο, τον παγκόσμιο τίτλο του στο kick boxing και να..
κερδίσει την ευκαιρία να διεκδικήσει τη λευκή ζώνη του Μάικ Τάισον, μπροστά στο ελληνικό κοινό, εμφανίστηκε ο Μιχάλης Ζαμπίδης στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6, λίγα 24ωρα πριν την διεξαγωγή του Iron Challenge 3.
Τι ανέφερε για την μάχη με τον Φάντι Μέρζα το Σάββατο 28 Απριλίου στο κλειστό του Ελληνικού και την σχέση του με τον θρύλο της πυγμαχίας και των μαχητικών σπορ, Μάικ Τάισον.

Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Iron Mike στην εκπομπή «Insiders» με τον Βασίλη Σαμπράκο:

«Μετά από έξι μήνες μπαίνω στο ρινγκ για να υπερασπιστώ τον παγκόσμιο τίτλο μου. Δικαιολογημένα με βάση το βιογραφικό του, 123 νίκες σε 150 αγώνες, δικαιούται να μιλήσει, να προκαλέσει. Έχω ακούσει και άλλους όμως να λένε πως θα έρθουν να με νικήσουν στην χώρα μου. Δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένας ψυχολογικός πόλεμος. Έχω προετοιμαστεί πολύ καλά, μετράω αντίστροφα, δεν βλέπω την ώρα. Θα είναι μια επαγγελματική βραδιά (στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ελληνικού), όπως στην Αμερική ή την Ιαπωνία. Πέρυσι ήρθαν 10.000 άτομα και πέρασαν καλά. Το ίδιο ελπίζω να συμβεί και φέτος. Θα πάρουν μέρος οι κορυφαίοι Έλληνες αθλητές και είναι καλό να υποστηρίζονται τέτοιες διοργανώσεις.

Είναι ιδιαίτερη χαρά και τιμή να αγωνίζομαι στην Ελλάδα για αυτό δεν συμβαίνει και πολύ συχνά. Αισθάνομαι μεγάλη ευθύνη γι’ αυτόν τον αγώνα. Γι’ αυτό ζω περισσότερες ώρες στο γυμναστήριο παρά στο σπίτι μου. Επιστρέφω μετά από πέντε μήνες και τον πρώτο σοβαρό τραυματισμό της καριέρας μου στη Μόσχα (κόντρα στον Μπατού Χασίκοφ). Μου στοίχισε καιρό, αλλά η αποκατάστασή ήταν εξαιρετική και ήδη από τον δεύτερο-τρίτο μήνα ήμουν σε θέση να ξεκινήσω κανονική προετοιμασία. Μην ξεχνάμε ότι το σαγόνι είναι η αχίλλειος πτέρνα ενός πυγμάχου. Η ψυχολογία είναι θέμα προσωπικής διαχείρισης. Γενικά θεωρώ ότι δεν πρέπει να του δίνουμε μεγάλη σημασία.

Είμαι έτοιμος και θέλω να νικήσω για έναν ακόμη λόγο. Το Μάρτιο του 2013 μαζί με άλλους εννιά αθλητές θα αγωνιστώ για τη λευκή ζώνη που κατέχει ο Μάικ Τάισον. Ένας αθλητής πρότυπο για μένα. Έχω “κλέψει” τεχνικές του και έτσι έχω δώσει πολλά νοκ-άουτ. Χαίρομαι που ο κόσμος με βάφτισε Iron Mike και έχουμε το ίδιο ψευδώνυμο».

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι