Οδηγούμε την Porsche 911 Turbo

Οι γραμμές είναι ίδιες για δεκαετίες, η ποιότητα είναι ασυναγώνιστη, η λογική είναι ότι εν αρχή είναι ο δρόμος
Η Porsche λέει ότι είναι οικονομική για τις επιδόσεις της και έχει κινητήρα προσαρμοσμένο στις αρχές του Downsizing. Φυσικά και η νέα 911 Turbo είναι ένα αυτοκίνητο που σέβεται τους μελλοντικούς περιβαλλοντικούς στόχους της εταιρείας, αλλά, οδηγώντας την, αυτό είναι το τελευταίο που σου έρχεται στο μυαλό.
Οι αλλαγές στην εμφάνιση είναι αμελητέες, αφού όλα λαμβάνουν χώρα από κάτω από τη λαμαρίνα

To εσωτερικό της Porsche 911 Turbo

Ο 6κύλινδρος boxer μεγάλωσε στα 3,8 λίτρα, απέκτησε 500 ίππους και, υπό προϋποθέσεις, 700 Nm ροπής, για 3,4 δλ. μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα
Εδώ έχουμε να κάνουμε με μία βελτιωμένη έκδοση της 6ης γενιάς της 911 Turbo, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2006. Ωστόσο για μια Porsche αυτού του επιπέδου, ένα απλό face lift θα μπορούσε να θεωρηθεί και προσβλητικό για τον αγοραστή. Φυσικά η εμφάνιση έχει απλά διαφοροποιηθεί στις λεπτομέρειες για να βοηθήσει τον εξωτερικό παρατηρητή να καταλάβει τι είναι αυτό που ακούει ή προλαβαίνει να δει. Από μπροστά με λίγη προσοχή διακρίνονται τα LED που έχουν αντικαταστήσει τους συμβατικούς λαμπτήρες στους προβολείς ομίχλης για να χρησιμοποιηθούν ως φώτα ημέρας. Ακόμα πιο διακριτικοί είναι οι διπλοί προβολείς μέσα στους μπροστινούς φανούς, που σηματοδοτούν τη χρήση του συστήματος ενεργού φωτισμού. Από το πλάι ξεχωρίζουν οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών, με μονομπούλονο σχέδιο, αλλά και οι νέοι πιο αεροδυναμικοί καθρέπτες., Στο πίσω μέρος τα νέα φωτιστικά με LED, δίνουν το στίγμα συγγένειας με τη νέα γενιά Carrera.

Το εσωτερικό παραδίδει μαθήματα εξελιγμένης ποιότητας. Εκείνο που θα απολαύσει ο οδηγός είναι τα καινούρια τιμόνια. Ένα κλασσικό τριάκτινο με χειριστήρια multimedia και τα κλασσικά κουμπιά για το κιβώτιο ταχυτήτων μαζί με τη μικρή οθόνη για τις ενδείξεις Sport Plus και Launch Control. Και ένα ακόμα τιμόνι χωρίς επιπλέον ευκολίες και δύο φοβερά puddles, τα οποία, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Porsche, φτιάχτηκαν για να ικανοποιήσουν εμάς τους δημοσιογράφους που δε μας άρεσαν τα κουμπιά.

Άλλωστε αυτό που κάνουν είναι να αναδεικνύουν την τέλεια εφαρμογή που έχει το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που μπαίνει για πρώτη φορά και στην Turbo. Φυσικά το 7θέσιο PDK δεν είναι νέο σαν ιδέα, αλλά χρειάστηκε να δυναμώσει λιγάκι για να μπορέσει να τα βγάλει πέρα με τα 700 Nm ροπής και τους 500 ίππους του νέου μοτέρ. Αυτό είναι το δεύτερο μεγάλο νέο στην κορυφαία 911, αφού οι Γερμανοί σχεδίασαν εκ νέου τον 6κύλινδρο boxer, με αυξημένη χωρητικότητα στα 3,8 λίτρα με δύο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VTG). Έτσι, συγκριτικά με τον παλιότερο μοτέρ το νέο είναι κατά 16% πιο οικονομικό, έχει 20 παραπάνω ίππους, αποδίδει 30 Nm περισσότερης ροπής, ζυγίζει 25 κιλά λιγότερο και επιταχύνει κατά 8% πιο γρήγορα. Επίσης υπολογίστε περίπου 312 χλμ./ώρα τελικής και 3,4 δλ. για το 0-100 με το PDK και το προαιρετικό Sport Chrono Package. Όλα αυτά τα νούμερα δεν θα καθίστατο εφικτά εάν τα 3,8 λίτρα του boxer δεν γίνονταν πιο πικάντικα.

Στο δρόμο για τα καλύτερα αποτελέσματα φροντίζει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα, το οποίο, πλέον, βοηθιέται από αυτό που η Porsche ονομάζει Torque Vectoring (PTV). Αυτό επεμβαίνει ηλεκτρονικά, μέσω του συστήματος πέδησης, στα φρένα του πίσω εσωτερικού τροχού, εξασφαλίζοντας την πρόσφυση και καταστέλλοντας την υποστροφή εν τη γένεση της. Εξίσου αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα τετρακίνησης (PTM) το οποίο λειτουργεί ακόμα πιο προοδευτικά. Σε συνεργασία με τον εξελιγμένο σύστημα ευστάθειας (PSM), αλλά και την ενεργή ανάρτηση (PASM), που δίνει επιλογές ρύθμισης μεταξύ Normal και Sport, η Porsche έχει καταφέρει να περάσει στο δρόμο με τον πιο ασφαλή τρόπο όλη αυτή τη δύναμη, η οποία δεν έχει να κινήσει πάνω από 1,5 τόνο αμαξώματος. Η εμπειρία είναι μοναδική. Σκοπός είναι το every day super car και η 911 Turbo είναι ακριβώς αυτό. Συγχωρεί τόσο πολλά στον οδηγό της όταν αυτός επιτίθεται αλύπητα στη στροφή, παρασυρμένος από την αποστομωτική δύναμη του μοτέρ. Η τετρακίνηση βοηθάει στην ιδανική τοποθέτηση, ενώ το PTV λειτουργεί έτσι ακριβώς όπως πρέπει. Το εισιτήριο για μια βόλτα διαρκείας κοστίζει 200.000 ευρώ.



[
Πηγή]

 
Back to top
© 2011 Το Τεφτέρι